Díjat kaptam!


 Kaptam Kemikivitől egy díjat, amit nagyon szépen köszönök és nagyon örülök neki, hogy méltónak talált rá. Nagyon meghatott, szebb lett ma tőle a napom. 


1. Tedd ki a képet!


 
 2.  Írj 11 dolgot magadról: 

1. Egy dolgot csinálnék máshogy az életemben. Főiskolán lett volna lehetőségem japánt tanulni, de mivel mindenképpen szerettem volna diplomaosztót és ahhoz nyelvvizsga kellett, így inkább maradtam a német mellett. Nem lett meg időre a nyelvvizsgám, így nem lett diplomaosztóm sem és még nem is tanulhattam japánul. Ha újrakezdhetném ezzel a tudással, otthagynám a németet, tanulnék japánt és utólag lenyelvvizsgáznék. 

2. Rajongok a kutyámért, nekem ő nem csak egy öleb vagy házikedvenc, hanem egy fontos családtag.  Egyébként egy elkényeztetett hercegnő és egy akaratos démon tökéletes keveréke, akit most  már tudom a Shinsengumi démoni alvezért Hijikata Toshizou után kellett volna elneveznem. Tökéletesen illene rá. 

3. Három testvérem van, akik mind kisebbek nálam. Nagyon szeretem őket, de elég fárasztó volt egész életemben azt hallgatni, hogy legyen neked több eszed, te vagy a nagyobb. És mire a kicsi is elég nagy lett volna ahhoz, hogy végre neki is több esze legyen jött a következő generáció. Úgyhogy ez így maradt azóta is. >.<

4. Hobbim a fotózás. Nem vagyok benne őstehetség, de ha néha visszanézem a régebbi képeimet azért meg-megállapítom, hogy valamennyit javultam a kezdetek óta. 

5. Imádok olvasni, de nagyon komolyan. Annyira át tudom érezni egy-egy számomra megkapó jelenet súlyát, hogy napokig viselem az érzelmi hatását. Ha valami rossz történik olyan rossz érzés marad bennem is, mintha velem személyesen vagy valamelyik közeli hozzátartozómmal történt volna.

6. Nagyon szeretek írni, főként cikkeket szoktam, meg ide a kis hülyeségeimet illetve a BJD-im háttértörténetét, de azt nagyon kevesen tudják, hogy van egy hosszabb lélegzetvételű művem, amit még főiskolán kezdtem el, és azóta is dolgozom rajta, egyelőre a fióknak, aztán majd látjuk fogom - e valaha publilálni. 

7. Ezzel összefüggésben sokat molyolok a dolgaimon, főleg az íráson, így borzasztó lassan haladok még akkor is, ha van kidolgozott vázlatom, hogy merre akarom elvinni a történetet, többek között ezért sem frissül olyan gyakran a másik blogom sem (na meg azért, mert a gépem, amint a töri van, még mindig szervizelés alatt áll, nekem meg nincs kedvem újraírni közel 10 oldalt. De ha még sokáig elhúzódik, kénytelen leszek.)

8.  Minden tárgyat elnevezek, a fényképezőgépeim például sorrendben ezeket a neveket viselték: Hyunadi - san, Nikon - nii,  Non-chan és most a legújabb szerzeményem, akiről itt még nem ejtettem szót,  ő lett Canon-sama. (Canon -sama egyébként egy Canon Powershot PS S3IS, róla végre elmondhatom, hogy egy igazán komoly gép. A legutóbbi fotósorozat Hikari - chanról már Canon - samával készült, még Non-chant otthon hagytam a családnál)

9. A jelmondatom zene nélkül mit érek én lehetne, nem tudok létezni zene nélkül, ha tehetem mindig hallgatok valamit. 8 gigás kártyám van és lassan azt is kinövöm (ebben benne vannak a zenék és az aktuális kedvenc Drama CD-k is. )

10. Nagyon sokat beszélek azokról a dolgokról, amiket szeretek, amit a környezetem egész jól tolerál - egy ideig. Aztán ha már nagyon unják rámszólnak. 

11. Szeretem az embereket. 

3. 11 kérdés megválaszolása: 

- Van valami fóbiád?
Igen, nagyon félek a békáktól. Tudom, hogy nem bántanak, de van bennem velük szemben valami zsigeru undorérzet. Anyutól örökölhettem. 

- Ha bárhova elutazhatnál, hova mennél?
Japánba, ott nincs meghatározott célállomás, úgy körbejárnám a Szigeteket (és beszereznék egy csomó mangát, seiyuu magazint és egyéb ilyen apróságokat >.< )

- Könyvet vagy a filmet részesíted előnyben?
Egyértelműen a könyv, bár a filmeket is szeretem, elég vizuális típus vagyok. 

- Milyen egy jó könyv, és melyik a kedvenced?
Egy jó könyvnek legyen jó cselekménye, legyen fordulatos, izgalmas és legyenek benne nagyon jó szereplők. Akik nem feketék és fehérek, hanem emberek, akikkel lehet azonosulni, akiknek a helyébe lehet képzelni magunkat, akiknek drukkolhatunk, akiket utálhatunk, akik érzelmeket mozgatnak meg bennünk, mintha személyes ismerőseink lennének.  Kedvenc könyvem A folyó istene című mű Wilbur Smithtől, a történet az ókori Egyiptomban játszódik. Brutálisan őszinte, naturalisztikus, mégis emberi marad. Szintén kedvenc Tolkien Gyűrűk Ura trilógiája.  A 15 éves kapitány Julius Vernetől, kamaszkorom meghatározó olvasmánya volt és azóta is különleges helye van az életemben. Ki ne ismerné a Kis herceget, ez szintén toplistás nálam, elévülhetetlen a mondanivalója, és csodálatos mennyire mást mondott mikor gyermekfejjel olvastam és mennyire mást mond, mikor most felnőttfejjel olvasom vissza.  És még egyet mondanék, bár nem tudom mennyire leszek népszerű vele, de a mai napig szívesen forgatom Gárdonyi Gézától Az egri csillagokat, fantasztikus mű, csodálatos. Elnézést, de nem tudtam kiemelni ezek közül egy kedvencet sem, valami miatt mindegyik kedvenc.

- Milyen csoportosítás szerint rendezed a könyveid?
Méret szerint, egyébként ezen belül, ahogy esik úgy puffan alapon vannak
 
- Mit teszel ha elfogy az ihlet?
Kicsit félreteszem azt a dolgot, mással foglalkozok és előbb-utóbb visszajön. 

- Mi az ami akármikor jókedvre tud deríteni?
A kedvenc dalaim és könyveim.
 
 - Mi a kedvenc süteményed?
A fanta szelet. Piskóta alap, túrós krém és a tetején szörpből főzött pudingréteg. Ez annyira finom.
 
 - Csak fogyasztani szereted, vagy elkészíteni is eltudod?
El is tudom készíteni.
 
 - Milyen stílusú zenét szeretsz?
Mindenfajta stílus bejön, igazából soha nem azt nézem, milyen stílusú, hanem hogy tetszik vagy nem. Az meg, hogy éppen mit hallgatok szívesen sok mindentől függ. Egy drámai regényhez egy lassabb nótát választok például, egy kalandregényhez valami pörgősebbet., ha csak el akarok lazulni jöhet a melankólia, de ha ki akarom tombolni magam zúzás veszi kezdetét. Szóval mindenevő vagyok. 

- Van olyan zene/ hang amire könnyen eltudsz aludni?
Igen, a kedvenc seiyuuim hangjára mindig. Miki Shinichirou, Kamiya Hiroshi, Ono Daisuke, Hirakawa Daisuke, Toriumi Kousuke, Shimono Hiro, Miyano Mamoru és még sokan mások, akiket nem tudok fel se sorolni.  Annyira kellemes hangszínük van a fülemnek, hogy simán lerelaxálnak annyira, hogy elpilledek

4. Tegyél fel 11 kérdést:

1. Van - e titkos búvóhelyed?
2. Mi életed nagy álma?
3. Ha választhatnál hova születnél, mikor és kinek a bőrébe, mit választanál?
4. Félsz a viharban?
5. Tengerpart, síkság, hegyek, falu vagy város, hol élnél a legszívesebben?
6. Volt gyererkkorodban képzeletbeli barátod?
7.  Van otthon háziállatod?
8. Mi  a hobbid, vagy miben leled örömödet?
9.  Mit tartasz a legfontosabbnak az életedben?
10.  Szereted azt az élethelyzetet, amiben most vagy?
11. Mit fogsz tenni, ha befejezted a posztod megírását?

5. Add tovább 11 embernek

 Természetesen ha valaki nem akarja kitenni a blogjára, akkor nem muszáj.


Kiméra 

Múltbeli emlékek: Kala csodálatos írásai 

- Néma hangjegyek: nem tudom lehet-e így, de szintén Kala, akinek nagyon szeretem az írásait, szóval szeretném, ha két bolgjának is odaadhatnám ezt a díjat.







Megjegyzések

  1. Jajj, nagyon köszönöm! *////*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök, hogy ennyire örültél ennek a díjnak:)
    Nagyon jó volt olvasni a válaszaidat, és sok sikert az íráshoz, és a fényképezéshez:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még egyszer köszönöm szépen, tényleg örültem neki. És köszönöm a jókívánságokat is. ^.^

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések